הופכים צ'ק דחוי למזומן – ניכיון צ'קים דחויים באופן מיידי

דף הבית » המגזין » הופכים צ'ק דחוי למזומן – ניכיון צ'קים דחויים באופן מיידי
הפקדת שיק דחוי

אין כמעט עסק בישראל שלא מאפשר ללקוחותיו לשלם בצ'קים דחויים. הגורמים לכך הם התחרות הקשה בכל תחומי הפעילות, או לפחות ברובם המכריע, והעובדה שהמחאות הן אמצעי תשלום מקובל, גם בעידן הטכנולוגי שמבקש להפוך את הסמארטפון לארנק ומביא לחיינו מטבעות דיגיטליים וירטואליים. התועלת לעסק ברורה – עוד לקוחות ועוד עסקאות, אבל לכל שיק דחוי יש גם עלות בלתי מבוטלת.

על-מנת ליהנות מהיתרונות של מתן האופציה לשלם בצ'ק דחוי מבלי לשלם את המחיר, פותח מוצר פיננסי פשוט: ניכיון שיקים דחויים. עם אולסורס תוכלו להפוך כל שיק דחוי לכסף מזומן, בזמן קצר מאוד ובתנאים משתלמים להפליא.

הפקדת שיק דחוי – זול יותר מבעבר, אבל לא משתלם

בשנת 2019 החליט בנק ישראל לחייב את הבנקים המסחריים להוזיל, משמעותית, את העלות של הפקדת שיק דחוי – מ-12-15 ש"ח לכל המחאה ל-2 ש"ח בלבד. הטבה זו רלוונטית לאנשים פרטיים ולעסקים קטנים (שהמחזור השנתי שלהם הוא עד 5 מיליון ש"ח), ועבור עסק שמקבל צ'קים רבים מלקוחותיו ההנחה מצטברת לסכום משמעותי.

מצד שני, גם כך יש לכל צ'ק דחוי עלות בלתי מבוטלת – מאחר שהכסף נכנס לחשבון רק כשמגיע מועד הפירעון, שעשוי להיות גם שוטף פלוס 60 או אפילו שוטף 90+, שלא לדבר על עסקאות תשלומים שכוללות גם 10-12 צ'קים, התוצאה עלולה להיות תזרים מזומנים בעייתי.

כל בעיה בתזרים המזומנים עלולה להקשות על העסק לשלם לעובדיו בזמן את המשכורות, לרכוש חומרי גלם מספקים, לפספס הזדמנויות עסקיות ועוד נזקים שונים. ניכיון צ'קים דחויים משפר את תזרים המזומנים באופן מידי, ומונע את כל הקשיים הנ"ל. את השירות הזה אנחנו מעניקים ללקוחותינו במקצועיות רבה ונשמח לסייע גם לך.

התועלת הנוספת של ניכיון שיקים דחויים

שירות הניכיון – שנקרא גם פריטת צ'קים דחויים – מספק לעסקים תועלת חשובה נוספת: בדיקת צ'קים. למרבה הצער, כל המחאה שהיא לא צ'ק בנקאי עלולה לחזור כך שהכסף כלל לא נכנס לחשבון הבנק. למעשה, מדי שנה חוזרים בארץ למעלה מ-3 מיליון צ'קים, וגם אם בחלק מהמקרים הסיבה היא טכנית, עדיין בכל יום עסקים אלפי צ'קים לא מכובדים עקב א.כ.מ (אי כיסוי מספיק) – מצב שעלול לגרום להפסדים של ממש לכל עסק כמעט.

כשמבצעים ניכיון צ'קים דחויים, מתבצעת גם בדיקה של כל אחד מהצ'קים, וכך ניתן להקדים תרופה למכה (ובאופן עקרוני תמיד כדאי לבחון היטב כל שיק דחוי, גם במחיר אי נעימות מסוימת מול הלקוח – כשממילא לקוח שלא נוהג לפזר צ'קים ללא כיסוי יבין את חשיבותה של הבדיקה).

ניכיון צ'קים – עזרה קריטית לעסקים קטנים ובינוניים

ניכיון צ'קים דחויים הוא שירות יקר ערך לעסקים הקטנים והבינוניים שבמקרים רבים מתקשים לקבל אשראי מהמערכת הבנקאית, וגם כשהם מצליחים לקבל הלוואה, לרוב היא תינתן בריבית גבוהה מאוד. המרת צ'ק דחוי בכסף מזומן, שכאמור נכנס תוך זמן קצר מאוד לחשבון הבנק העסקי – לפעמים אפילו תוך שעה בלבד! – מתבצעת בתנאים נוחים ובעלות משתלמת. בהתאם, זוהי עזרה קריטית לכל עסק שתזרים המזומנים שלו לא יכול לעמוד בדחייה משמעותית מדי של קבלת התמורה עבור סחורה שכבר סופקה או שירות שכבר ניתן.

במקום צ'ק דחוי לזמן רב – כסף מהיום להיום!

המחיר של ניכיון שיקים דחויים נקבע בהתאם לסכום הצ'ק, למועד הפירעון (ובפרט המרווח בין המועד שבו מומר אותו שיק דחוי לכסף מזומן לבין היום שבו ניתן לפרוע את ההמחאה) ולשיעור הריבית במשק. בכל מקרה, מדובר כאמור בעלות משתלמת בהשוואה לפתרונות מימון אחרים.

בזכות הניסיון הרב שצברנו באולסורס, השירות שלנו איכותי ומקצועי והמחירים משתלמים במיוחד. איתנו תוכלו ליהנות מעמלות מהזולות בשוק ומראש שקט, כי יש על מי לסמוך.

השאירו פרטים וקבלו הצעה משתלמת:

צריכים הלוואה או ניכיון שיקים?

השאירו פרטים וקבלו הצעה משתלמת: