אודות אולסורס – חברת ניכיון שיקים

בעידן שבו עסקים רבים נדרשים להעניק תנאי אשראי נדיבים מאוד ללקוחותיהם, כולל פריסה למספר רב של צ'קים והמחאות דחויות לכמה וכמה חודשים, ומצד שני זקוקים גם לתזרים מזומנים תקין בכל נקודת זמן, ישנו באופן טבעי ביקוש נרחב לשירות ניכיון שיקים מסחריים. אולסורס מספקת שירות חיוני זה במקצועיות, ביעילות ובמהירות, וכמו כן מקפידה על יחס אישי לכל לקוח ועל מחירים הוגנים.

אמינות ללא פשרות – איכות חשובה מאין כמוה בעבור חברות ניכיון צ'קים

האיכות החשובה ביותר עבור חברות ניכיון צ'קים היא האמינות. אמינות ויושרה הן בסיס הכרחי לכל פעילות בתחום הפיננסי, ובפרט עבור עסקים שמחפשים פתרונות מימון נכונים עבורם. חברת ניכיון שיקים חייבת לפעול תחת רישיון של משרד האוצר – מומלץ בחום לא לנסות להמיר המחאות בכסף מזומן בדרכים אחרות, שעלולות לחשוף אתכם לגורמים מפוקפקים.

חברות ניכיון צ'קים

חברת ניכיון שיקים עם ניסיון רחב היקף

עוד מרכיב משמעותי שתורם ליכולות של חברות ניכיון צ'קים הוא ניסיון. אנשי המקצוע שמועסקים באולסורס מצוידים הן בידע רחב היקף והן בניסיון המעשי הרלוונטי, וזהו גם המקור למיומנות הגבוהה וליכולת להחליף כל צ'ק דחוי לכסף מזומן תוך זמן קצר מאוד – במקום שוטף +90, כסף בחשבון הבנק תוך שעה!

הבקיאות מהווה גם מפתח הכרחי למתן הצעות משתלמות עבור כל המחאה, בכל סכום שהוא. באופן עקרוני, כדאי לדעת שהעלות של ניכיון צ'קים לעסקים נקבעת בהתאם לגובה השיק, פרק הזמן שעד למועד הפדיון שלו, שיעור הריבית הנהוג במשק ומאפיינים נוספים הנוגעים לרמת הסיכון של נותן השיק.

ניכיון צ'קים לעסקים בעמלות מהזולות בתחום!

אולסורס היא חברת ניכיון שיקים מובילה בתחום בעיקר בזכות היכולת להציע את השירות יקר הערך בעלות מינימלית. כאמור, המחיר נקבע בין השאר על-פי רמת הסיכון שההמחאה לא תכובד, כשבהקשר זה כדאי לציין כי מדי שני חוזרים בישראל מיליוני צ'קים, בסכום כולל של מיליארדי שקלים (רק עקב אי כיסוי מספיק, ומבלי לקחת בחשבון פגמים טכניים כמו תיקון פרט כזה או אחר ללא חתימה וכו').

בהתאם, מומלץ לכל עסק לבצע בדיקת צ'קים קפדנית מול כל לקוח ובכל עסקה שהתמורה עבורה ניתנת בהמחאות. לאולסורס כלים מתקדמים לביצוע הפעולה במהירות רבה וביעילות, גם כשמדובר על מספר גדול של המחאות.

חברת ניכיון שיקים שמעניקה ללקוחותיה יחס אישי

חברות ניכיון צ'קים, כמו בעצם כל עסק או ארגון, נמדדות גם על-פי היחס ללקוח. אנחנו מקפידים על קשב מלא ומחויבות מירבית למתן מענה לכל צורך שהוא, ובאופן שיאפשר מצב Win-Win אמיתי. הצוות המקצועי שלנו מודע היטב גם לחשיבות מימד הזמן בעולם העסקים של היום – למשל כשהעסק זקוק לכסף לטובת רכישת חומרי גלם חיוניים או כדי לממש הזדמנות שעלולה להיעלם – ובהתאם גם המהירות היא חלק בלתי נפרד מסל האיכויות של השירותים שלנו.

השאירו פרטים לבדיקת זכאות: