חשבונית דיגיטלית לעסק

דף הבית » המגזין » חשבונית דיגיטלית לעסק

כל מנהל של עסק מצליח צריך לדעת לשלוט בפן הפיננסי – לדעת בכל רגע נתון מה מצב ההכנסות וההוצאות. ככה הוא יוכל לגבש אסטרטגיה ולתכנן מהלכי פעולה עסקיים שישפיעו על עתיד העסק. איזה מזל שהיום יש כלים שיכולים לעזור לכם לנהל את החשבונות בקלות. בעזרת תוכנה חכמה תוכלו לקבל גישה מהירה לכל מסמך עסקי ומכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט.


עדין מפיקים חשבוניות מס ידנית? עדין משתמשים בתוכנה עם פיצ'רים מוגבלים? אולי הגיע הזמן שלכם לחשב מסלול מחדש. דבר אחד בטוח – תוכנה איכותית לניהול חשבונות יכולה לעזור לעסק שלכם לצמוח. ובסופו של יום, זה לא כל מה שבעל עסק מאחל לעצמו?
אין ספק שמעבר לחשבוניות דיגיטליות יכול לחסוך לכם המון כסף. אבל זה לא היתרון היחידי. הצעד הזה ייתן לכם נחת – כל המסמכים הרלוונטיים יהיו זמינים לכם בקליק, ואת כולם תוכלו לייצא דרך הוואטסאפ והמייל: דו"חות הכנסות והוצאות, חשבוניות עסקה, קבלות, חשבוניות מס, הצעות מחיר ועוד.
אבל הבונוס הכי גדול? אתם תרוויחו זמן ותתפנו לעסוק בדבר החשוב באמת: ניהול ותפעול העסק.


התוכנה שתעזור לעסק שלכם לגדול


פעם, כל ההתעסקות עם החשבונות של העסק הייתה קצת מסורבלת. היא הצריכה מלאי של נייר, מדפסות תקינות, דיו, תיקיות, בולים, מעטפות, דואר, מגרסה, או בקיצור – כאב ראש שלם. איזה מזל שאנחנו חיים במציאות שונה. הודות לטכנולוגיה, היום עסקים יכולים לנהל את החשבונות שלהם בקלות, ועל הדרך גם לחסוך כמות פסולת אדירה.


אם בעבר עסקים היו צריכים למלא מסמכים בצורה ידנית (או לכל הפחות להדפיס ולשלוח בדואר), היום רוב העסקים החדשים בוחרים להשתמש בתוכנה להפקת חשבוניות דיגיטליות. משמע, לנהל את החשבונות שלהם באונליין.
מדובר בתוכנה מאושרת לשימוש על ידי הרשויות, שמרכזת לכם את כל המידע הפיננסי העסקי במקום אחד. ולא מדובר רק בפיצ'רים בסיסיים כמו הפקת קבלות וחשבוניות ומאזן רווח הפסד. המערכת מתממשקת בלייב עם כל ביצוע פעולה, היא יכולה לעקוב אחרי סטטוס הזמנות, מסמכים פתוחים, תשלומי לקוחות וספקים עתידיים ועוד.
ועם תוכנה כזאת, כמה קל להיות בשליטה פיננסית. כל המידע נמצא אצלכם בכיס הקטן והולך איתכם לכל מקום.

ובכל זאת, מייבן יודעת שיש עוד כמה דברים חשובים שבאים לידי ביטוי בחוויית המשתמש: ממשק אינטואיטיבי שלא מצריך שום ניסיון או ידע קודמים, מסמכים שאפשר לעצב בקלות ולהוסיף להם את צבעי המיתוג ולוגו העסק, וידידותיות לסביבה.


התנהלות מול הרשויות


זה גם פן שחשוב לקחת בחשבון. עסק שמנהל את החשבונות שלו נכון לא נכנס ל"תקלים" עם הרשויות השונות.
אם אתם עוסקים פטורים בסוף השנה עליכם להגיש דו"ח הכנסות הוצאות ולשלם מס הכנסה על ההפרש.
אם אתם עוסקים מורשים אתם יכולים להתקזז על תשלומי המע"מ שאתם צריכים להעביר.
התוכנה אוספת באופן אוטומטי את כל המידע ומזינה אותו במערכת מבלי שאתם תצטרכו לעשות כלום (חוץ מלהפיק את המסמכים הדרושים כמובן).


ככה או ככה, רואה החשבון של העסק שלכם יוכל להתממשק עם המערכת, להפיק בסוף השנה את כל הדו"חות שהוא צריך ולהסדיר את החובות והזכויות שלכם אל מול הרשויות.
אתם מוזמנים לנסות חווית ניהול חשבונות אחרת לגמרי מכל מה שאתם מכירים, ועכשיו עם חודש ראשון ניסיון וללא התחייבות.

השאירו פרטים וקבלו הצעה משתלמת:

צריכים הלוואה או ניכיון שיקים?

השאירו פרטים וקבלו הצעה משתלמת: