ניכיון שיקים פרטיים למוטב בלבד

אין כמעט בעל עסק שלא מכיר את הדילמה הבאה: מצד אחד, כדי לא לפספס לקוחות כדאי לאפשר להם לשלם גם בצ'קים, כולל כאלה דחויים. מצד שני, מרווח הזמן שבין אספקת השירות או המוצר ועד לכניסת התמורה הכספית עבורם לחשבון הבנק של העסק פוגע בתזרים המזומנים ומקשה על הניהול השוטף. הפתרון: פנייה לחברת ניכיון שיקים – שהופכת כל שיק לכסף מזומן, כולל שיקים שכתוב עליהם "למוטב בלבד".

באילו מקרים ניתן לבצע פריטת צ'ק למוטב בלבד?

צ'קים שאינם למוטב בלבד ניתן לנכות במקומות רבים, כולל בבנקים המסחריים. לעומת זאת, ניכיון שיקים למוטב בלבד אפשרי רק אצל חברות ספציפיות שמיומנות במתן שירות מורכב זה.

הסיבה לכך היא שקשה יותר לממש צ'ק פרטי עם המגבלה למוטב בלבד כשהוא בידי גורם שאינו המוטב המופיע על גבי ההמחאה. יחד עם זאת, אולסורס בוחנת גם צ'קים שכאלה, בין השאר על בסיס הניסיון שלנו בביצוע בדיקת צ'קים מוגבלים, ובהתאם לנתונים הספציפיים של כל מקרה מחליטה אם לבצע את הפעולה של פריטת צ'ק למוטב בלבד – ולהעביר מיד את התמורה בעבורו אל חשבון הבנק שלכם.

פריטת שיקים למוטב בלבד

כיצד נקבעת העלות של ניכיון שיקים למוטב בלבד?

לנוכח המורכבות של פריטת שיקים למוטב בלבד, המחיר של שירות זה משתנה בהתאם לנסיבות המיוחדות של כל עסקה. באופן כללי, הפרמטר העיקרי שמשפיע על הצעת המחיר שתקבלו עבור ניכיון שיקים פרטיים הוא מרווח הזמן שעד לתאריך שבו ניתן להפקיד את ההמחאה.

באופן טבעי, גם הסכום המופיע על הצ'ק נלקח בחשבון לצורך קביעת העמלה, ובנוסף נבצע בדיקות מעמיקות לגבי מידת הסיכון הטמונה ברכישת הצ'ק מכם. בכל מקרה, מובטחת לכם הצעת מחיר משתלמת וכמובן מיצוי כל היתרונות שמספק ניכיון שיקים פרטיים למוטב בלבד.

ניכיון שיקים פרטיים למוטב בלבד – הכסף כבר בדרך אליכם!

ניכיון צ'קים למוטב בלבד פותר לכל בעל עסק 2 בעיות משמעותיות: הראשונה היא כאמור הפגיעה בתזרים המזומנים והבור שעלול להיווצר בחשבון הבנק של העסק עד שאפשר יהיה להפקיד את אותם צ'קים דחויים. השנייה היא הטרחה הכרוכה בהחזקת צ'קים שמועד פירעונם טרם הגיע, ואיתה גם החשש לגניבה או אובדן (או נזק פיזי שימנע את המימוש שלהם ויחייב הליכי גבייה מורכבים מול הלקוחות שנתנו אותם).

כשכסף שאמור להיכנס לחשבון העסקי רק בעוד 60-90 ימים הופך לזמין עבורכם תוך מספר שעות, אתם זוכים גם בשקט נפשי (מצרך חיוני בניהול עסקים ובאופן כללי) וגם ביכולת לממש את המטרות שלכם בלי מגבלות פיננסיות.

הניסיון שמאפשר לנו לבצע ניכיון צ'קים למוטב בלבד בעלות אטרקטיבית

לאולסורס ניסיון של יותר מ-10 שנים בתחום ואינספור לקוחות שכבר נהנו בעזרתנו מהיתרונות המשמעותיים של ניכיון צ'קים מסחריים, ניכיון שיקים למוטב בלבד בתל אביב ועוד. בזכות הניסיון, שמתורגם גם לבקיאות מקצועית רחבה, אנחנו יכולים להציע לכם את השירות החיוני בעלות אטרקטיבית – וביעילות מירבית.

במקרים רבים, כבר תוך שעה תקבלו את התמורה עבור ניכיון שיקים פרטיים למוטב בלבד – ותוכלו לסמן V על השלמת העסקה בהצלחה, מבלי להידרש להשקיע בכך עוד תשומת לב וזמן.

השאירו פרטים וקבלו הצעה משתלמת: