פריטת שיקים דחויים למזומן באופן מיידי

דף הבית » המגזין » פריטת שיקים דחויים למזומן באופן מיידי
פריטת שיקים מזומן

המציאות העסקית במאה ה-21 מחייבת תגובה מהירה לשלל מצבים ושימוש בכל הכלים האפשריים כדי למצות הזדמנויות מצד אחד ומצד שני לא להיקלע למצוקה מהותית בגלל בעיה בתזרים המזומנים שניתנת לפתרון קל ומיידי. אחד הכלים שעומד לרשות בעלי עסקים הוא פריטת שיקים דחויים – שירות שהופך שיק דחוי למזומן תוך זמן קצר מאוד ואפילו תוך שעה אחת בלבד!

התועלות הרבות של פריטת צ'קים דחויים

פריטים שיקים למזומן מספקת לעסק תועלת רבה מאוד, וליתר דיוק שלל תועלות:

  • פיתרון מיידי לבעיות נקודתיות בתזרים המזומנים.
  • בדיקת צ'קים יסודית של כלל ההמחאות שהעסק קיבל מהלקוחות שלו.
  • קבלת אשראי חוץ בנקאי שלא מכביד על מסגרת האשראי הרגילה בבנק, ובכך מאפשר מקסימום חופש פעולה.
  • שירות אישי ומהיר – כאמור בחלק מהמקרים פריטת שיקים פרטיים מושלמת תוך שעה. במקום לקבל את הכסף אחרי 60 ימים, קופת העסק מתמלאת תוך 60 דקות בלבד!
  • דיסקרטיות מלאה.

פריטת שיקים – גם העלות משתלמת מאוד

כל פעולה עסקית, לרבות פריטת צ'קים דחויים, נבחנת על סמך יחס עלות תועלת. התועלת כאמור גבוהה מאוד, ואילו העלות אטרקטיבית, כך שהתוצאה משתלמת במיוחד.

באופן עקרוני, מחיר פריטת שיקים כולל שני רכיבים: עמלה קבועה וריבית שמושפעת מהסכום הרשום על כל צ'ק וכמובן מרווח הזמן שבין מועד פדיון הצ'ק לבין נקודת הזמן שבה מתבצעת הפריטה (פעולה שנקראת גם ניכיון שיקים).

כל לקוח מקבל עבור כל שיק הצעה מותאמת אישית בעבורו, כשבכל מקרה מדובר בפתרון משתלם מאוד, ובפרט בהשוואה לפתרונות מימון אחרים (שלא לדבר על העלות של תזרים מזומנים בעייתי שעלול להוביל לקושי לשלם משכורות, קושי לשלם לספקים ולכן אי יכולת להוציא לפועל הזמנות, ועוד נזקים).

פריטת שיקים למזומן במינימום זמן

בעבר זוהתה הפעולה של פריטת שיקים פרטיים עם השוק האפור ועל כן סבלה מתדמית שלילית. כיום מדובר בעסקים לגיטימיים לחלוטין שמעניקים את השירות הזה, פעמים רבות בפיקוח משרד האוצר.

גם העובדה שכסף שניתן לכם בתנאי שוטף 90+ נכנס אל חשבון הבנק של העסק תוך זמן קצר מאוד תורמת כמובן לשקט הנפשי, ולכדאיות הפנייה אלינו. כמובן שהחברה מתנהלת בהתאם לכל החוקים הרלוונטיים.

למידע נוסף על חוק ניכיון שיקים >>

ניסיון, מקצועיות ומחויבות מלאה

אולסורס פועלת בתחום האשראי ומציעה פתרונות מימון מגוונים, ובהם כאמור פריטת שיקים, יותר מ-10 שנים. הניסיון העשיר שהצטבר בחברה מתורגם למקצועיות, וליכולת להתאים לכל לקוח את המוצר האופטימלי, בהתאם לנסיבות ולצרכים שלו בכל נקודת זמן.

לצד המקצועיות והניסיון, מאפיין מהותי נוסף של החברה הוא מחויבות מלאה למתן הסיוע הנכון ביותר ובתנאים המשתלמים ביותר לכל מי שזקוק, מכל סיבה שהיא, לכסף מזומן באופן מיידי – שכן בסופו של דבר גם שירות כמו פריטת שיקים למזומן, שנתפש כטכני, מבוסס על אינטראקציה עם האנשים שעומדים מאחורי העסק.

למי מתאים השירות?

שירות פריטת שיקים מתאים לכל עסק שמקבל המחאות דחויות, כלומר רוב העסקים בארץ – שכן התחרות העזה בכמעט כל תחומי הפעילות מחייבת את בעלי העסקים להציע ללקוחותיהם מגוון רחב של אמצעי תשלום וכן את האופציה של דחיית התשלום או פריסתו למשך מספר חודשים. הפריטה של הצ'קים הדחויים מאפשרת לעסק להיות נדיב כלפי הלקוחות ובמקביל ליהנות מהכסף באופן מיידי.

השאירו פרטים וקבלו הצעה משתלמת:

צריכים הלוואה או ניכיון שיקים?

השאירו פרטים וקבלו הצעה משתלמת: